
Edukacja
- 29 marca 2023
- wyświetleń: 2586
[ZDJĘCIA] Przedszkolaki poznają Misia Paddingtona z biblioteką
Grupa "Motylki" z Przedszkola nr 2, bierze udział w projekcie "Przedszkolaki poznają Misia Paddingtona" organizowanym przez Miejsko-Powiatową Bibliotekę Publiczną w Pszczynie, a prowadzonym przez jego pomysłodawcę Jakuba Pieczkę.
Projekt polega na serii spotkań dzieci pięcioletnich z książką o przygodach tego kultowego misia. Dzieci podczas zajęć z panem Jakubem słuchają czytanych książek, a następnie wspaniale bawią się podczas przygotowanych zabaw. Dzieci między innymi animują przygody misia, ilustrują je oraz projektują. Przede wszystkim jednak uczą się poprzez zabawę.
Przedszkolaki są bardzo zaangażowane w przygody misia i zawsze z niecierpliwością czekają na wizytę naszego gościa. Podczas zajęć dzieci śmieją się, mogą być kreatywne, naśladują, ćwiczą, integrują się. Spotkania mają swój określony rytm, ale każde jest wyjątkowe i oryginalne.
Pan Jakub potrafi zainteresować dzieci, a także pozwala im na puszczenie wodzy fantazji i bycie sobą. Jak dotąd tematyka zajęć obejmowała: "Depeszę o zaginionym misiu", "Na stacji kolejowej Paddington" i "Miś Paddington odnaleziony". Przed dziećmi jeszcze dwa z pewnością interesujące i pouczające spotkania.
Dziękujemy!
Miejska biblioteka
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Miejska biblioteka" podaj

Międzynarodowy Klub Młodzieżowy w Pszczynie - dołącz i rozwijaj talenty!

24 kwietnia"Książkowe Igraszki": Z rodzinką na rowery! - głośne czytanie i zabawy

Za namiSpotkanie autorskie z łączaninem Wojciechem Śmieją w pszczyńskiej bibliotece

Za namiSpotkanie z aktorką Aleksandrą Konieczną w Pszczyńskim Centrum Kultury

Za namiFerie w pszczyńskiej bibliotece: gry i zabawy, zajęcia plastyczne i animacyjne!

Za namiAloha party w pszczyńskiej bibliotece! Karnawałowy bal w stylu hawajskim!
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.