W czwartek została ułożona warstwa ścieralna nawierzchni DW 933 na przejeździe pod torami kolejowymi w Pszczynie. To już końcowe prace przy budowie tego obiektu. Kosztem 54 mln zł wybudowane zostały wiadukty kolejowe oraz przejazd pod nimi.
Wcześniej kierowcy przejeżdżali nad linią kolejową prowizorycznym wiaduktem. Trwała to była prowizorka. Wiadukt trwał kilkanaście lat. W październiku 2008 roku wiadukt został rozebrany.
Kończy się budowa tunelu · fot. ZDW Katowice
Inwestycja rozpoczęła się wiosną ub. roku. Wybudowano wiadukty dla torów linii kolejowej oraz dwie ściany szczelinowe osłaniające drogę biegnącą pod nimi. Budowa była skomplikowanym technicznie przedsięwzięciem. Trzeba było przełożyć wiele instalacji energetycznych, teletechnicznych i innych. Pod drogą wybudowano zbiorniki na deszczówkę i stacje pomp, które będą odpompowywać wodę. Wybudowano też nowe drogi dojazdowe do stacji benzynowej, hipermarketu i innych posesji znajdujących się obok przejazdu pod torami.
Przewidywane termin otwarcia przejazdu pod torami dla ruchu to 20 sierpnia br.
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.