
Wiadomości
- 10 stycznia 2020
- wyświetleń: 3309
Goczałkowice: załatw urzędowe sprawy bez wychodzenia z domu
Od jakiegoś czasu Urząd Gminy Goczałkowice-Zdrój umożliwia mieszkańcom i przedsiębiorcom załatwianie wielu urzędowych spraw przez Portal podatnika.
Portal podatnika został udostępniony mieszkańcom dzięki realizowanemu przez gminę Goczałkowice-Zdrój projektowi pn. "Zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych w gminie Goczałkowice-Zdrój". Jest to strona internetowa, poprzez którą można szybko i łatwo załatwić wiele urzędowych spraw - bez wychodzenia z domu, siedząc przed komputerem, bez konieczności wizyty w urzędzie!
Jak to działa? Poprzez portal każdy zarejestrowany mieszkaniec może sprawdzić aktualne saldo zobowiązań wobec gminy, zapłacić online lub wygenerować druk przelewu do banku, uruchomić powiadomienia sms lub na adres mailowy o zbliżających się płatnościach, a także elektronicznie złożyć deklaracje, korekty, pisma.
To duże ułatwienie kontaktu z Urzędem Gminy. Projekt ma na celu także zwiększenie kompetencji cyfrowych mieszkańców i przedsiębiorców.
Jak zarejestrować się w Portalu podatnika? Wniosek można złożyć tradycyjnie (wydrukować i wypełnić formularz znajdujący się w załączniku oraz złożyć go osobiście w Urzędzie Gminy w celu potwierdzenia danych) lub drogą elektroniczną. W tym wypadku wymagany jest profil zaufany lub podpis kwalifikowany. Szczegóły dostępne są TUTAJ.
Przejdź do Portalu podatnika TUTAJ.
Projekt zrealizowany przez gminę Goczałkowice-Zdrój pn. "Zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych w gminie Goczałkowice-Zdrój" był współfinansowany z funduszy unijnych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie", Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.
Jak to działa? Poprzez portal każdy zarejestrowany mieszkaniec może sprawdzić aktualne saldo zobowiązań wobec gminy, zapłacić online lub wygenerować druk przelewu do banku, uruchomić powiadomienia sms lub na adres mailowy o zbliżających się płatnościach, a także elektronicznie złożyć deklaracje, korekty, pisma.
To duże ułatwienie kontaktu z Urzędem Gminy. Projekt ma na celu także zwiększenie kompetencji cyfrowych mieszkańców i przedsiębiorców.
Jak zarejestrować się w Portalu podatnika? Wniosek można złożyć tradycyjnie (wydrukować i wypełnić formularz znajdujący się w załączniku oraz złożyć go osobiście w Urzędzie Gminy w celu potwierdzenia danych) lub drogą elektroniczną. W tym wypadku wymagany jest profil zaufany lub podpis kwalifikowany. Szczegóły dostępne są TUTAJ.
Przejdź do Portalu podatnika TUTAJ.
Projekt zrealizowany przez gminę Goczałkowice-Zdrój pn. "Zwiększenie dostępu obywateli i przedsiębiorców do cyfrowych usług publicznych w gminie Goczałkowice-Zdrój" był współfinansowany z funduszy unijnych, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa II "Cyfrowe Śląskie", Działanie 2.1 Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych.
Zobacz także

Dary goczałkowiczan trafiły do powodzian z Trzebieszowic

Już w tym miesiącu złożymy wniosek o wydanie Goczałkowickiej Karty Mieszkańca

Gorący tematSzkody górnicze w Goczałkowicach. Interweniują posłowie Maciej Tomczykiewicz i Bronisław Foltyn

Co dalej ze szkodami górniczymi? Gmina Goczałkowice wylicza dotychczasowe działania

Co najmniej 10 milionów złotych na inwestycje w 2025 roku

[WIDEO] Życie na szkodach górniczych. Problem mieszkańców Kolonii Brzozowej w Goczałkowicach
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.