Wiadomości
- 4 marca 2020
- wyświetleń: 8367
Oficer czystego powietrza - nowe stanowisko w Urzędzie Miejskim
Od 9 marca w Urzędzie Miejskim pracować będzie "Oficer czystego powietrza". Jakie będą jego kompetencje i zadania?
"Oficer czystego powietrza" będzie zastępcą kierownika Referatu Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Do jego zadań będzie należała koordynacja projektów realizowanych przez Gminę Pszczyna oraz poszukiwanie nowych projektów mających na celu ograniczenie niskiej emisji.
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację działań promocyjno-informacyjnych, edukacyjnych, współpracę ze Strażą Miejską w celu usprawnienia kontroli paliw stałych, a także współpracę z komórkami urzędu, jednostkami organizacyjnymi gminy, instytucjami oraz organizacjami pozarządowymi w zakresie poprawy jakości powietrza.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.
Smog w Pszczynie
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Smog w Pszczynie" podaj