Wiadomości
- 19 listopada 2024
- wyświetleń: 4791
PG Silesia zawiesza działanie zawiesza działanie punktu konsultacyjnego dla mieszkańców Goczałkowic
Przedsiębiorstwo Górnicze "Silesia" poinformowało, że w związku ze złożeniem wniosku o otwarcie postępowania sanacyjnego, do odwołania zawiesza działanie punktu konsultacyjnego dla mieszkańców Goczałkowic-Zdroju.
W ramach punktu konsultacyjnego funkcjonującego w Urzędzie Gminy, mieszkańcy spotykali się z przedstawicielami PG Silesia, aby omówić kwestie związane ze szkodami górniczymi.
Jednocześnie przypominamy, że mieszkańcy Goczałkowic-Zdroju mogą korzystać z funkcjonującego na terenie gminy punktu nieodpłatnej pomocy prawnej. Jest on dostępny przy ul. Uzdrowiskowej 61 (siedziba Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej) w środy i piątki w godz. 11.00-15.00.
Aby uzyskać nieodpłatną pomoc prawną, należy się zapisać: pod numerem telefonu 32 44 92 378, wysyłając e-maila na adres pomocprawna@powiat.pszczyna.pl lub osobiście w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie, ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna, pokój nr 1 (obok kaplicy szpitalnej) w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Pszczynie (pon. 7.30-17.00, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.00).
Jednocześnie przypominamy, że mieszkańcy Goczałkowic-Zdroju mogą korzystać z funkcjonującego na terenie gminy punktu nieodpłatnej pomocy prawnej. Jest on dostępny przy ul. Uzdrowiskowej 61 (siedziba Gminnego Ośrodka Kultury i Gminnej Biblioteki Publicznej) w środy i piątki w godz. 11.00-15.00.
Aby uzyskać nieodpłatną pomoc prawną, należy się zapisać: pod numerem telefonu 32 44 92 378, wysyłając e-maila na adres pomocprawna@powiat.pszczyna.pl lub osobiście w Szpitalu Powiatowym w Pszczynie, ul. Antesa 11, 43-200 Pszczyna, pokój nr 1 (obok kaplicy szpitalnej) w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Pszczynie (pon. 7.30-17.00, wt.-czw. 7.30-15.30, pt. 7.30-14.00).
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.