
Zdrowie
- 26 listopada 2019
- wyświetleń: 4870
Międzynarodowy Dzień Praw Dziecka w Szkole Podstawowej we Frydku
Z inicjatywy Samorządu Uczniowskiego społeczność Szkoły Podstawowej im. Stanisława Hadyny we Frydku włączyła się w obchody Międzynarodowego Dnia Praw Dziecka.
Uczniowie ogłosili konkursy: plastyczny oraz muzyczny. Prace plastyczne dzieci zostały wyeksponowane na wystawie na korytarzu szkolnym, a zwycięzcy piosenki o tematyce praw dziecka zaprezentowali się podczas apelu poświęconego 30. rocznicy podpisania rezolucji praw dziecka.
Punktem kulminacyjnym obchodów był dzień 20 listopada. W tym dniu społeczność szkolna uczestniczyła w apelu w sali gimnastycznej, która na tę okazję została pięknie udekorowana. Uczennice klasy ósmej przedstawiły krótki rys historyczny organizacji UNICEF oraz zakres jej działalności. Apel uświetniły występy uczniów, którzy zaprezentowali się indywidualnie oraz grupowo. Bardzo piękny i niezwykle wymowny taniec wykonali uczniowie klas pierwszych.
Uczniowie przygotowali także gazetkę ścienną oraz udekorowali korytarze szkolne niebieskimi balonami i graficznymi interpretacjami praw dziecka.
W tym dniu wszyscy uczniowie oraz nauczyciele ubrani byli w niebieskie barwy, co było wyrazem solidarności ze wszystkimi dziećmi na świecie.
Szkoła Podstawowa im. Stanisława Hadyny we Frydku
Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych artykułach z tematu "Szkoła Podstawowa im. Stanisława Hadyny we Frydku" podaj

Za namiKiermasz palm wielkanocnych na rzecz Alka z rzadkim zespołem padaczkowym

Gorący temat[ZDJĘCIA] Szkoła im. Stanisława Hadyny we Frydku oficjalnie otwarta

Gorący temat[FOTO] Dzieci rozpoczęły zajęcia w nowym budynku szkoły we Frydku

[ZDJĘCIA] Rozbudowa szkoły we Frydku - meblowanie sal

Gorący temat[ZDJĘCIA] Trwa rozbudowa szkoły podstawowej we Frydku

[ZDJĘCIA] Laboratoria Przyszłości w szkole podstawowej we Frydku
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu pless.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.